HOME ABOUT CONTACT LINK D'BOARD



Ase; Multifandom fangirl.
#VANDYHXN













© Template by AtiqahJaidin
Edit by ME
Image from TUMBLR | WHI
miss; busy; konsert;
Wednesday 8 March 2017 | 0 comment[s]




Tetibe rasa rindu nak blogging macam dulu. idk why agak krik krik gak arh skrg macam dah tak ramai yang blogging. Rindu gak nak join giveaway macam dulu. now, join giveaway kat instagram aje (itupun tak pernah menang pun sobsobsob). 

Lately, aku agak busy gak sebab majlis kenduri abang nak dekat dah. Pejam celik pejam celik dah nak kawin dah abang aku tu. Dulu kemain buli aku, pasni buli bini dia lak lah hahaha. Majlis dah nak dekat bermakna hari nak amik result lagi makin dekat! 

dupdapdupdap

Fyi, tarikh abang aku nikah sama tarikh dengan konsert EXOrDIUM in Malaysia. tipulah kalau tak rasa bengang walaupun aku tahu aku takkan dapat pergi kalau konsert tu buat hari lain pun hahaha . Dalam banyak-banyak hari, hari tu gak lah korang nak buat konsert kat Malaysia kan haih :')  takpelah belum ada rezeki lagi nak jumpa diorang. Sedih tu memang lah sedih. Lagi-lagi bila tengok fl wechat aku yang pergi konsert tu upload gambar diorang masa beli tiket. Bila pergi kedai, dengar radio, tengok tv, mesti akan sebut tentang EXOrDIUM in Malaysia. Stress gak arh kadang-kadang ;") but it's okay lah. hope u guys enjoy ye nanti! 


©