HOME ABOUT CONTACT LINK D'BOARD



Ase; Multifandom fangirl.
#VANDYHXN













© Template by AtiqahJaidin
Edit by ME
Image from TUMBLR | WHI
Friendship
Saturday 28 December 2013 | 0 comment[s]


Dia and Ifa 

Assalamualaikum and annyeonghaseyo. Dah lama tak update blog. Boleh dikira lamalah jugak. Nak join GA or segmen pon susah sebab adik kongker laptop.

Friendship. Yeyh hari nih ifa betul2 sedih. Kawan baik ifa dari tahun lepas dah pindah kapar, selangor. Selama hari nih ifa tahan tak nak ngis. But now ifa betul2 tak boleh simpan air mata ni. Selama dua bulan nih ifa tahan air mata. Bila teringat kawan ifa pindah, secara tidak langsung ifa teringt kenangan kami selama kami berkawan. Hampir 2 tahun dah.

Kenangan pahit, manis. Walaupun tahun lepas kami ada gaduh. Tapi kami tetap kawan. Dia selalu cerita kesah pahit, manis dia kat ifa. Walaupun kadang2 ifa cemburu ngn dia, ifa tetap syg dia.

Rapat? Ye kami memang rapat. Ramai kata kami macam kembar. Kehulur kehilir kami bersama. Bila kami berjalan kami selalu berpengan tangan /AMARAN! KAMI BUKAN LESBIAN -_-/ kadang2 ifa selalu datang rumah dia, dia datang umah ifa. Keluarga ifa kenal dia n keluarga dia pon kenal ifa.

Lagi berapa hari je dah nak sekolah. Ifa selalu teringatkan dia. Kenangan kami betul2 ifa tak boleh lupa. Dia baik, dia jahat, dia gedik, dia cantik, dia kelakar, dia mereng, dia ceria. Kadang2 ifa rasa kenapa ifa tak boleh benci dia. Ifa dah pernah cuba benci dia. Dia selalu buat ifa cemburu, menangis, gelak, senyum, ceria. Now baru ifa tahu jawapannya. Ifa tak boleh bencikan dia sebab ifa sayangkan dia.


Dear Ku Anis Mawaddah, adakah hang rasa macam yg aku rasa selama nih? Lepas nih kita dah tak boleh nak rehat sama2, kongsi story sama2, gelak sama2, naik motor sama2 n lain2. Hang tak sedih ke bila kita nak berpisah?  Hang rasa sampai bila kita dapat jadi kawan? Aku tahu start bukak sekolah mesti kita dah mula sebok. Dengan PBSMR lagi, tusyen, sekolah, kerja2 khusus. Satu jee aku nak hang tahu, hang tetap kawan aku sampai akhir hayat. Terima kasih sebab selama nih hang tak jemu buat aku happy, ketawa, beri aku semangat, kongsi story ngan aku. Maaf jika selama ni aku ada buat hang sedih, dah marah. 



©