HOME ABOUT CONTACT LINK D'BOARD



Ase; Multifandom fangirl.
#VANDYHXN













© Template by AtiqahJaidin
Edit by ME
Image from TUMBLR | WHI
True friends ♥
Saturday 20 July 2013 | 0 comment[s]



 Sejak kebelakangan nih, Ifa selalu rasa tersisih dari kawan-kawan Ifa. Bila Ifa tengok diorang happy, secara tidak langsung Ifa pun rasa happy tapi dalam masa yang sama Ifa rasa sedih. Bila Ifa sedih, Ifa akan menyendiri. Ifa akan cari ruang untuk Ifa tenangkan diri Ifa dan bila Ifa terlalu sedih Ifa akan menangis. Menangis dan menangis. Ya, menangis.. menangis itu adalah sebahagian  daripada hidup Ifa. Bila Ifa rasa sedih Ifa akan menangis sepuas hati sampai ia terhenti sendiri.

 Kadang-kadang Ifa rasa macam nak lari jauh dari semua masalah nih, tapi Ifa tahu manusia tak lari dari kesilapan dan masalah. Semua benda kalau nak berjaya, gembira, bahagia akan merasakan kesedihan dan kesusahan. Mungkin kawan-kawan Ifa rasa Ifa nih boleh dikatan 'mengada', 'manja'. Kalau ada masalah mesti menangis. Ya, Ifa memang macam tuh. Dari kecil, Ifa memang macam tuh. Ifa akan menangis. Ifa menangis cuma untuk menenangkan hati Ifa. Meluahkan segala rasa hati Ifa. 


Ifa sayang sangat-sangat kawan-kawan Ifa. Ifa taknak kehilangan sahabat seperti diorang. Ifa nak persahabatan ini kekal sehingga akhir hayat. Mungkin selama nih Ifa ada tersilap n terkasar bahasa ngan diorang, sumpah! Ifa tak bermaksud nak cakap macam tuh. Ifa memang seorang yang kalau cakap memang melepas. Kadang-kadang benda yang tidak sepatutnya Ifa cakap, Ifa terlepas cakap. Ifa minta maaf sangat-sangat. Ifa tahu kadang-kadang sikap Ifa ada membuatkan kawan-kawan Ifa marah, sedih, bengang n lain-lain. Mulai sekarang Ifa akan berusaha menjadi sehabat yang terbaik. Ifa akan selalu bantu korang. I wish our friendship never ends. Love you friends 




Mention : ANIS, YANA, AMA, RAUDHA, RAIHANA ♥
©