HOME ABOUT CONTACT LINK D'BOARD



Ase; Multifandom fangirl.
#VANDYHXN













© Template by AtiqahJaidin
Edit by ME
Image from TUMBLR | WHI
Ama nak pindah ? OhMyGod !
Friday 28 June 2013 | 0 comment[s]



Ama nak pindah ?! OhMyDear ! Oh tidakkkk ! Ama jangan pindah ! Hurmmm degil betul budak nih ! Dia pindah jugakk :'( 

Ehh Ama ? Siapa Ama ? Girl ke Boy ? Nak tahu ? Klik sini

Dah tengok ? Dah tahu siapa Ama ? Okey bagus-bagus !

PermulaanCerita *tahun lepas*

Pada pagi yang indah, dengan gumbiranya Ifa melangkah turun dari kereta untuk masuk ke sekolah. *ceyhh ayat ! Sebaik sahaja kakiku melangkah ke tapak perhimpuan... terdengar suara seorang gadis yang annoying  menjerit namaku.

Ama : Aseeeeeeeeee!!! Ifa: Padia hang nih? Dok jerit2 nama orang! *dengan muka selamba* Ama: Aku nak pindah! Mama aku dapat kerja kat Kedah.Ifa: *ternganga 10 saat* Tipu!Ama : Muka aku macam main-main ka? Tak caya tanya Anis n Yana!Ifa: Weyh Yana, Anis! Betol ka Ama nak pindah ?Yana: Entah! Yela kot...Anis: Betullah tuh dia nak pindah.Ifa: Weyh Ama! Hang biar betik? Jangan main-main! *mata dah berair*Ama: Halaa. Mak aku dah dapat kerja kat sana. Nak buat macam mana terpaksalah aku ikot.Anis: Weyh Ase, hang ngis ka? Hahahaa lek arh brader. Aku pon sedih gak.Ifa: Sedih ohh!Ama: Hahaha. Nanti kita boleh jumpa lagikan? Aku takkan lupakan hang okey? :DIfa: Hurmm yelatu.

*Hari terakhir sekolah 2012*

Ifa    : Wey jangan lah pindah.Ama : Tak boleh lah. Aku kena ikot jugakk.Ifa    : Alaaaaa... *muka sedih*Ama : Alahai jangan lah macam nih. Dah tak comel kawan aku nih. Aku pon sedih jugak nak tinggalkan korang. Tpi dah nak buat macam mna ? Aku terpaksa.Ifa    : Nanti kat sapa aku nak luahkan masalah aku ? Hang ja setia dengar masalah aku . Ama : Alaa yang lainkan ada ? Nanti kalau aku dah pindah , aku dah takdak kat sebelah hang dalam kelas . Nanti korang mesti cari pengganti aku kan ? hurmmm..Ifa    : Hang nih ! Jangan lah cakap macam tuh . Kiteorng sayang hang kot ! Hang still kawan baik kiteorng .  Ama : Okay! Dah taknak ngis !Ifa    : *peluk ama* 

Akhirnya, yang kedengaran hanyalah suara tangisan si sahabat.. *poyo je ayat*

Petang Jumaat tuh jugak *hari terakhir sekolah 2012* kiteorang pergi TS *TaipingsSental* . Seriously, memang best walaupun rasa macam tak puas nak enjoy sebelum Ama pindah. Bila ingat balik time tuh seriously rasa nak gelak. Memang lawak ! Nak tahu apa lawakknya ? Haha , nanti Ifa bagi tahu :p InsyaAllah . Kalau Ifa rajin . Ngeee ! Kiteorng sempat snap pic tapi gambar tuh ada dalam handphone Ama . Sampai sekarang ada gambar tuh ! *terharu* Tapi kiteorng just snap pic kat skolah lah . Time habis buat mural dekat surau lelaki . fiuhhhhh penat ohhh ! *lap peluh*




Raudha, Me, Yana, Ama, Anis, Amir

Comel tak kami ? aummmm :*

Sebenarnya banyak lagi pic kami snap . Cuma Ifa malas nak edit jaa . So , Ifa amik yang nih . Sebenarnya Ada lagi sorang geng kiteorang . Tapi dia dah balik rumah dia . Nama dia Raihana bukan Rihana okayy ? Haha :p



Raihana, Ama, Me, Raudha, Amin, Aby, Alia, Yana

Nih plak pic time jamuaan akhir tahun merangkap jamuaan perpisahan kami dengan ama :')

Sekian. 

©